2010. május 21.

Alkony és a Tücsökzene - Csillagfogócska (2. dal + dalszöveg)

Hoppá! - így szóltam,
mikor hátat fordítottam
és csak néztetek utánam,
mint az éj.
Köszi, én már jóllaktam,
tudom, számodra felfoghatatlan,
hogy bennem minden békében él.

Ref.:
Kergetőzzünk a csillagokkal,
Gyűjtsünk holdkövet egy kalappal, (mert az jó)
és ha nem illünk az űr ködbe,
szálljunk néha vissza a Földre! (hátha hiányzunk)

Tudod, néha úgy érzem,
hogy a fölfordult életembe
nem fér bele egynél több barát.
Ilyenkor csak felszállok
és némán arra várok,
hogy mindenki megértse magát.

Ref. (2x)

Hoppá! - így szóltam,
mikor újra felétek fordultam,
s kérdeztétek mi ütött így belém.
Tudod, néha felszállok,
hogyha mást nem, csak szépet látok,
s kéz a kézben rohantok felém.

Ref.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése